BLOGGPAUS ?

Ibland får jag lust att kolla bloggar. Typ nu. Kollade egoinas nyss, HAHAHAHAHAHAH . Älskar henne. (klicka på längen för att komma till ett roligt inlägg)
För övrigt har jag väldigt väldigt tråkigt (fast det tror jag Jennifer förstod redan då jag skrev att jag läste bloggar) och dethär kommer bli ännu ett sånt där onödigt whatever inlägg. :)

Jag är väldigt sugen på att åka och köpa Ben och Jerrys, men jag har inte råd. Uhhhh, känns som att jag vill strypa mig själv för att jag är så dålig med pengar. Kom just på att jag inte varit inne på bdb idag, bra det! Men nej nu ska jag sluta förstöra min blogg ännu mer, funderar faktist på att gå på bloggpaus igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0