ALALALALALA LOMPA

Hallå alla människor!
Haha okej jag vet inte vad det är för fel på mig idag, har varit typ cp konstig heladagen :) Anyway så är jag väldigt dålig på att blogga, fast det kanske märks på hur lite jag updaterar. Men det är pga: jag börjar lessna väldigt extremt och, jag har tappat bort min kamera så jag har ingenting att lägga upp. Så det blir ju lite svårt, det är ju bajstråkigt att läsa en blogg utan bilder? Fast å andra sidan är det skittråkigt att läsa en blogg som min också :) undrar lite över hur jag kunde få 13 besökare igår och iförrgår utan att bloggat något? haha..

Just nu sitter jag ute på ballen iallafall, balkongen alltså. Jag har nämligen två föräldrar som inte gillar att jag sitter inne hela dagarna :> Men jag har inte så mycket val idag, mina vänner är nämligen på himlabadet. Jag skulle också dit, hade sett framemot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0