5 saker du kanske inte visste om mig.

1. Jag hatar oranget.
Hatar hatar hatar, skulle aldrig någonsin ha på mig något oranget.

2. För att få sommarkänsla -för det är ju trotsallt sommar även fast det är kallt ute - så lyssnar jag på gamla låtar som egentligen inte ens är bra
Såsom Sommaren är kort - Tomas Ledin & Gröna Granna Sköna sanna sommar - Lillbabs.

3. Jag hatar då folk inte kan stava.
Då menar jag inte bara några få stavfel, utan folk som verkligen har allvarliga problem med att stava. Vell är ett exempel på ett ord som får mig att slita håret av mig.

4. Jag tycker att min klädstil är fantastisk, tycker att jag brukar lyckas få ihop riktigt snygga outfits. När jag faktist anstränger mig alltså, inte så som jag går klädd i skolan med en kofta, ett linne och leggings. Utan när jag lägger till en hel del massa accecoarer också!

5. Jag hatar när folk säger att jag är fin IRL.
Jag vet aldrig hur jag ska reagera då. Känns rätt lame med ett tack? Dessutom håller jag inte med för fem öre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0