Inhandlat [från STHLM & Tallinn]

Haha alltså förlåt mig men jag kommer inte orka lägga upp bilderna från Stockholm så dom kommer när dom kommer. Visar det jag köpt iallafall, dock saknas två linnen. Ett ligger i tvätten och det andra är hos Jennifer, men båda är riktigt fina så dom kommer helt klart visas upp! Köpte också en awesome stor svart ring på H&M, typ sista i hela sverige också? Men det första jag gjorde var att lägga bort den och sen glömde jag den.. >< Kämpar för att hitta en ny! Köpte inte så mycket grejer för jag hade inte så mycket pengar :)

Parfym, Beyonce HEAT - Från Taxfree

 

T-shirt med nitar på axlarna - Terranova i Tallinn

 

Converse outlet - Från en sportaffär i Tallinn

 

Fejk converse - Deichmann

 

Örhängen - Gina Tricot

 

Nagellack - H&M

 

Örhängen - JC

 

Ring - JC

 

Solglasögon - Gina Tricot

 

Linne - New Yorker (dålig bild, förlåt)

 

Väska - Gina Tricot

 

Ögonbrynsknivar - Kicks


Kommentarer
Postat av: jennifer westling

beyonce (L)(L)(L)

2010-07-30 @ 15:48:33
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0