Hiss & Diss



• Cancer
Cancer cancer cancer. Hatar det innerligt! Om jag var rik, smart och bäst så skulle jag utrotningshota skiten! Jag vet just nu tre cancersjuka människor. Cancer har förstört en av mina och Jennifers sommarplaner, och nu är den påväg att förstöra en till!

• Min dator
ALLTSÅ JAG HAR FORTFARANDE INGET LJUD PÅ DEN? HALLÅ JAG VILL HA SPOTIFY



• Firefox
Hehe firefox är mycket snyggare än Internet Explorer. Även fast mitt firefoxtema inte vill sammarbeta med min dator riktigt :>

• Topshop
Topshop har lätt snyggaste kläderna och skorna! Det är synd att vi inte har det i Sundsvall och det är väldigt dyrt där :<

Kommentarer
Postat av: jennifer westling

hata verkligen cancer :((

men jag trore blir sthlm iaf.. christina åker väl t sundsvall nånting? eller?:)

2010-07-11 @ 17:07:19
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/
Postat av: CissiNordlund

Hatar cancer ! ;o

2010-07-12 @ 18:08:44
URL: http://crazyflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0