Funderar på att börja blogga igen.

Ibland känner jag för att slänga in hundra olika roliga inlägg här, men jag orkar aldrig fixa bilder eller så är jag inte hemma just då när jag har lust. Och lusten att blogga, den kommer väldigt väldigt sällan.
Har dom senaste månaderna verkligen inte fattat grejen med att skriva om sitt liv, sju gånger om dagen. Eller jo, jag förstår vissa som gör det. Men jag har ingen anledning att skriva om mitt liv, det händer ju aldrig någonting intressant i det. Då känns det ju bara.. Tragiskt?
Nu är det gatufest igång här i Sundsvall iallafall, så jag ska lägga in bilderna från igår på datorn och lägga över några här och på facebook. Ska dit igen imorgon på fredag, så blir ännu mer bilder på typ lördag.
Men jag lovar inget, det var ju bara en fundering på om jag ska börja blogga igen.


Kommentarer
Postat av: jennifer westling

snällasnällasnällaaaaaa

2010-07-08 @ 20:04:26
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0