Jag känner mig som en modebloggare just nu.

Så jag slänger in ett vanligt inlägg bland alla kläder, eller ja. skor. haha.

Hej bloggen! det känns som att det var längesedan jag körde på ett sånthär vanligt inlägg. (vilket betyder att det var förmodligen igår. haha)
Imorgon börjar skolan igen, jag dör. Uuuh, och dessutom börjar vi enligt schema påengång? Torsdag lixom? våran längsta rast är en kvart, och det är den efter lunch. Annars har vi femminutersraster mellan alla lektioner, och en tiominuter? jävla koskola.
Och när vi ändå talar om skolan, så kommer jag förmodligen inte hinna duscha imorgonbitti. Eftersom jag vaknade klockan två idag typ, haha. Fast, jag har ju sovmorgon imorgon och dessutom får jag skjuss av mamma. Haha sug på den Felix och Jennifer!

men ja, inte för att dethär var något roligt. mycket roligare att visa kläder, skor och accecoarer och det blir nog det ni kommer få se mest numera! :)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0