Hello there sweden!

Hallo alla i kalla sverige!
Kom ju fram igar, det blaser mycket men det är ända varmt. Solen skiner och vi dricker cola.
Flygplansresan gick bra, när vi lyfte fick jag lite panik men det gick bra ända. Dom visade upp pa flygplanet, och jag som bara hade sovit tva timmar under kvällen var ju väldigt trött (vaknade klockan 4) höll pa att kissa ner mig av skratt när hunden kom. Haha nä okej, men jag började faktist grina av skratt. Haha.
Miljön är skitbra för fotografering, sa jag ska fota en hel del. Da blir det nog ett fint inlägg när jag kommer hem!

Just nu sitter jag pa en pub pa hotellet, ni ska fa se mitt bloggställe när jag kommer hem alltsa! Sa sjukt bekvämt är det! Hihi. Nu ska vi däremot dra runt och kolla hur det ser ut här i playa del ingles, ha de kallt sverige! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0