One day I'll be ready to go.

4 mars 2010 - bästa dagen i mitt liv.
Lätt!

Fyfan vad jag vill tillbaka! Åh nu blir jag deprimerad..
World behind my wall gör mig gråtfärdig nu för tiden, så mycket saknar jag det! Seriöst, fyfan vad fin den var live. Och screamin' var helt underbar att sjunga och hoppa till.
Har ju alltid sagt att nya TH inte är speciellt bra, men efter konserten lär man sig fann uppskatta låtarna riktigt mycket! (förutom humanoid då, höhö den är värdelös - fast den var asbra på konserten, men då var den visserligen aukustisk)
Fast jo, jag surar fortfarande över att jag inte fick se gamla TH.



Kommentarer
Postat av: Maja

håller med dig helt, tycker alla låtar blev bättre efter att man sett dem live! :) men skulle gjort allt för att se gamla Th på scenen, med bill i sin lejonman och tom i sina dreads och få höra dem gamla låtarna..

2010-04-12 @ 18:18:05
URL: http://kusinmajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0