Musik.

Som jag lovat. Jag struntar i hur nya/gammla låtar är, huvudsaken är att jag gillar dom! Inte sant?
Som sagt är det spotifylänkar.

Undisclosed desires - muse
99 Luftballons - Nena
Lass uns laufen - Tokio Hotel
Uhn tiss uhn tiss uhn tiss - Bloodhound gang
Wir sind keine Kinder mehr - Samy Deluxe
Screamin' - Tokio Hotel
Wer ich bin - Samy Deluxe
Dis wo ich herkomm - Samy Deluxe
The climb - Miley Cyrus
Love and death - Tokio Hotel
Pieces - Sum 41
Sail the ocean - Darin
You're out of my life - Darin
Mammas gata - Promoe ft. timbuktu
In my head - Jason Derulo
Älskar du livet - Björn Kjellman
Jag talar ut - Mange Schmidt
Sometimes - Britney Spears
Whataya want from me - Adam Lambert
High on life - Henok Achido

Haha oj vad många det blev! Men så kan det gå, har inte lagt ut någon låt förutom Erik Hassle sedan 2009. :>


Kommentarer
Postat av: Yen

Tokio hotel! riktigt bra :) fin blogg föressten

2010-05-18 @ 23:26:19
URL: http://alayenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0