Vafan gör jag vaken nu? ;s

jaja, kan väl blogga nu eftersom jag inte hann igår och sen lägger jag mig igen.
Iallafall var jag på birsta efter skolan igår, sen var jag på gården med jennifer, adam & richard. och typ sanna, mathilda & filip. skitkul hade vi =) Och jag fick åka moppe med filip, hahaha de va asläskigt för jag hade ju ingen hjälm? lovar jag trodde jag skulle dö :D



gina , 99:-


baslinne, svart , gina 99:-
tröja på nå vis, gina 99:-
svarta tights: gina, 99:-
Skinnjacak: från förra året


mooi innan jag åt en glass och gick


richard med portello & filip


sanna och mathilda, så glad att få va med på bild :'D


mina skor efter att vi sprang i skogen xD



Jaaao, tjingeling. och jennifer: HASCHKAKOR!


Kommentarer
Postat av: jennifer westling

hahahha, haschkakor :D:D

2009-09-19 @ 12:11:38
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0