Skulle rocka med dom coola, hänga med dom stora.

Godmorgon!
Jag har egentligen varit vaken i en timme men har varit så trött så har inte bloggat någonting! :)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, drömmer mig bort till vintern då jag förmodligen ligger på en solstol vid poolkanten, smal, och äter en toast till frukost! lysande sol och en snygg solbränna, minst 28 grader varmt. Åh, det är vad jag kallar livet.

jag sitter och diskuterar dethär med fjortisar med angelica just nu, eller jag gjorde innan hon skulle iväg. Hon som inte är ett dugg fjortis kallas för fjortis hemma hos dom. Hon sminkar sig inte, super sällan och röker inte. Mäh, va kallar dom fjortis egentligen? en fjortis är sånahär jättesminkade förfan, och jag och jennifer är småfjortisar 8D hahahaha. blöh, jag har skittråkigt. Väntar på att louice ska vakna så jag har nått att göra men ja, hon kmr ju inte vakna först typ fyra? ;p


ikväll måste jag låna farmors plattång, jag saknar min :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0