ROFLMAO.

Nej, nu får klockan fan ta och bli halv elva! Har ingenting att göra, och eftersom jennifer är på kryssning så äre inte speciellt kul att gå på gården? ;s
Ayah, sitter och kollar på kläder man kan köpa om 9 dagar. Eller a, vet redan massor med kläder jag vill ha som jag såg igår (DE MESTA FRÅN H&M OCKSÅ, FÖRSTÅR NI? ;o) skitfina grejer alltså. Ska köpa en mysig fin mössa också, hittade en vit skitfin på veromoda. Ska tigga den av mamma, och vantarna som hör till med. Fast vet inte om jag ska ha vit eller svart, och hittar ingen bild så jag kan visa den heller satt :/

Wellwellwell, nån ide på vad jag kan göra tills heroes börjar? Blir ju måttligt less på att sitta och spamma bloggen och kolla folk som laddar upp ointressanta bilder på bdb?
Så är jag ju avstängd från emocore och riskerar polisanmälan om jag blir medlem igen, så jag kan inte vara där och skriva ROFLMAO överallt.. Blir väl älskade stardoll & stallet, och fashioncore förstås. HAHAHA.
Ingen som vet en bra sida för underhållning eller?


HELVETE, dubbelhaka nu också! Dax att börja ta tag i tjockismagen påriktigt nu va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0