Quest for camelot nerd herself.

MEN TJAAA, idag hare varit dålig updatering även fast jag har suttit vid datorn heladagen.
bloggtorka kallas de bara, något som jag får ofta. För de är oftast jennifer som säger åt mig att updatera, haha jag suger hårt!
Jag har faktist kollat på det magiska svärdet - kampen om camelot 1 gång idag, höhö. favoritfilm igen ofc! Fyfan, älskar verkligen den filmen! Alla som inte sett den måste se den! (seriöst, hur nördig är jag inte om jag tillochmed vet vad den heter på engelska och har tre av låtarna från filmen på telefon och ska lägga in en till imorgon? ;)  )

men höhö, kmr snart ett inlägg till. PUSS SOM FAN PÅ DE.

quest for camelot - on my father's wings (swedish)
http://www.youtube.com/watch?v=4QqTWaS5mBw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0