Jag vill mitt liv ska bli, som du har sagt och gjort.

men hallå, kom hem för typ tjugo minuter sedan och sitter just nu och äter. ich und jennifer ska till birsta, fast jag har typ inga pengar. höhö 8D
idag hade jag sån mensvärk så jag trodde jag skulle dö, helt seriöst alltså. grinade nästan på so:n? ;s  tog en ipren hos skoltanten gjorde jag, men eftersom jag inte hade ätit något så funkade den inte. vet inte om de bara är så för mig men har jag ont någonstans och tar en tablett mot de, samtidigt som jag är hungrig, så hjälper inte tabletten?

ayaaha, whatever. jag hatar mens, bara så ni vet. Och jag hatar cherios ringar, men vi har inget annat att äta (:
PUSSHEJ.



Quest For Camelot - On My Fathers Wings (Swedish)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0