I'm unstoppable.

Tja bloggen!
^ haha fan va fult de ser ut, låter mkt roligare xD

Jag är hemma nu iallafall, min mensvärk börjar komma tillbaka men hade tänkt ta en tablett precis innan heroes så jag inte vaknar av att den avtagit och jag ligger och dör :D hahaha.
Jag tror jag ska göra om min blogg lite btw, elr a. jag vet att jag ska göra om den, vet precis hur den ska bli också. Världens ide i huvet lixom, eftersom att jag är så frän :'D
men nejfan, nu måste jag börja så jag hinner med den så den blir klar ikväll!
PUSSHEJ :* 
(det är okej att se lite dum ut ibland på kort ;> )




jo ni vet min kärlek till gammal musik,
alphaville - forever yong.

Kommentarer
Postat av: sandra

mensvärk är förjävligt½

2009-09-11 @ 16:44:18
URL: http://sandrewja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0