HISS & DISS

Nu var dethär längesedan, eftersom att jag inte direkt orkat. Men nufan tar jag alla tre! (:

* Gamla filmer man älskade som liten!
Klart jag ger hiss till det, eftersom min favoritfilm varit borttappad i flera år, typ sen jag va 9, och nu hittar den. ♥

* Musik
Ja alltså, nu låter jag emo men whatever. finns det något bättre än musik?

* Sommaren
Jag hatar att hösten kommer nu, blir ju deprimerad. Sommar, värme, det vill jag ha! Inte kallt! Visst, hösten är fin. men fucking kall? D:




* Mina tjockisvanor
Alltså, jag äter onyttigt jämt? Alltid sugen på någonting gott, blir ledsen om jag inte får nått onyttigt. Sockerberoende! 

* Felix syster
Alltså inte lite less man blir på henne? Hon spammar mig på facebook helatiden och skickar massor med grejer åt mig, sen så ska hon alltid vara med överallt. Och hon grinar, skriker och är arg helatiden? CHILLA OCH RÖR PÅ DIG TJEJEN!

* Skolan
Eller egentligen, så är det åttan jag ska dissa. Redan skolless huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0