Hamburgedax!

men hallå.
idag hade jag och jennifer beställt hamburgare fick vi höra av nån, dom skulle ta trettio minuter också. Vi tyckte att den som ringde och sa dehär var rolig. Jag tyckte att hon va sämre busringare än vad jag är :'D
Vi fick däremot inte våra hamburgare med dressing och ketchup, det var ganska tragiskt för jag var rätt så hungrig ändå ? Jaja, kanske får vi dom nästa gång. vem vet ;>

Förövrigt så var skolan riktigt jävla skittråkig, och jag har sovit dåligt så jag är astrött. Ska nog sova efter jag är klar här tills typ sex ? så jag kan hålla mig vaken under heroes :)
men ja, nu ska jag äta iallafall. svälter typ, ätit en macka sedan frukost? ;s

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0