Dethär med att vara känd.

Alltså.. Egentligen, jag vill inte vara speciellt känd. Alltså, jag vill jättegärna att min blogg ska bli lite större så att bloggläsare ska vilja ta bilder med mig och så. Men jag vill inte bli så stor, så att folk tar smygbilder på mig och stalkar mig. Inte så stor så att folk reagerar såfort jag kliar mig i håret och genast skriver skvallerbloggar att jag har löss?

Jag skulle dö utan mitt privatliv, visst bor jag på ett ställe där det kanske inte spelar sån stor roll. Men ändå, skulle jag åka till sthlm lixom? Så kommer de folk helatiden och vill prata och förstör hela resan, eller att jag blir mordhotat eller att folk kastar stenar på mig? Fan jag skulle hänga mig direkt om jag blev så stor, skulle inte klara av det. Eller så skulle jag förmodligen stänga ner min blogg och skapa en ny där jag skriver anonymt.

nejfan, ett sånt liv skulle jag inte klara av. hellre okänd än ökänd ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0