äh vafan

gästbloggare: jennifer!

gör detta för ditt eget bästa malin ;)

idag så vaknade malin halv 8 , stressade t skolan gjorde sötisen med andra ord.
sen gick hon där på skolan med felix (..) i 2,5 timmar innan ja kom . hua så lycklig hhon blev då alltså (; hahah nejdå, ingen överdrift nu.
men sen slutade hon tioo över tre, då gick hon hem sen har ja inte hört av na nästan. nu ser hon heroes iaf tror ja, men ja kände att ja kan juh inte låta bloggen stå tom hela dan? OFC NOT! så här skriver jag ist, ett helt meningslöst inlägg åt min lilla brudiie . hon är vacker, de är hon.
hon söker en boyfriend åh . heheh HENNES NUMMER ÄR 0761****** , hehhehehe :$
MITT NUMMER ÄR en nolla , en sjua, en nolla till och en trea . sen året ja är född + 86 + året då hitler dog.
(iinte min&malins handledare nudå, utom riktiga hitler. han var en stor man btw)
så alltså, 0703 - *året jag är född* 86 *året då hitler dog*
INTE SVÅRT , SÅ RING&SMSA MIG SÅ MKE NI BARA KAN!

så nu, ska jag jjennifer westling , the one and only (finns två till , men so what?) gå och schleeepa för ja e trött som fan (fastän ja sov nyss från 5-9 :D) (JAAA JA SOV MIDDAG, MALIN . MEN OCH? :D)

så alla malins söta små läsare får fan kommentera här (när bruden skriver ..) så jävla mke satt de inte är sant. malin tkr bara sånt e kul seerrni.

SEN ÄRE INTE HELT FEL ATT KOMMENTERA MIN OCKSÅ, DE DÖR NI INTE AV!
http://jenniferwestling.blogg.se

och med de sagt,
peace!

/jennifer westling , alnö, sundsvall, medelpad/västernorrland, sverige, världen , universum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0