You're automatic and your voice is electric.

There's no real love in you
There's no real love in you
There's no real love in you
Why do I keep lovin' you

Godmorgon bloggen, herregud vad tidigt jag kliver upp helatiden. Har hållt på sen fredags... Klev upp halv elva iallafall, and guess what? filmen är inte klar .___. den ska ladda upp också -.- Lämnar datorn på så kommer den va klar tills jag kommer hem iallafall. Ska ju till stan idag :D
Ska gå runt med emmy shoppa, också skas jag träffa monica! :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
sen ikväll ska vi kanske på bio, det blir nog så. Jag, farmor, emmy & christina. :) Blir nog fame om inte prinsessa går, hihi :)

Men nu ska jag sluta äta godis [Haha jennifer jag köpte en gott & blandat och fick bara fem äckliga lakritsbitar! :o alltså dom lakritsarna jag itne äter :) fast jag lovar, de är bättre när du köper påsen och jag tar dom goda lakritsarna för jag lessnade på dom färgade efter bara 7 stycken 8D]
Så nu blir det frukost, puss på alla :)


feels automatic 

Countin' cars on a crossroad
they come and go like you
Feel automatic
systematic
So traaumatic
You're automatic


Kommentarer
Postat av: jennifer westling

ja har sparat asmånga lakritsar t dig för ja tjockade i mig två gott&blandat påsar inatt :D

2009-10-29 @ 14:22:14
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0