YALLA YALLA HÄR ÄR MIN SERIÖSA BLOGG.

hahaha jeeez, ja den är ju så seriös ;)

TJAAA BLOGGEN.
jag har fått en adidaströja av mamma. Och ett vaniljhjärta. (och jag skulle bli smal? hmm..)
ayaaah, iallafall så är jag jättetrött men fick inte sova för mamma. kärring. :)
och jag är på skitdåligt humör för jag fick helt fel start på morgonen och massa skit. De va iallafall halv studiedag så vi slutade tjugo över elva. Därför tror jag att klockan ska vara runt sju men de är den inte. tio i fyra bara faktist. höhö.
nu ska jag publicera en skitsnygg bild på mig själv. och leka lite emo i dehär inlägget *AAAH TJEJENNUTANTROSER FÖRSÖKER MOBBA MIGG, UHU BLIR SÅ EMONOTIONALL, UHUHUHUHUH CUTCUTCUT, HON SÄGER JAG ÄR FUL MED EN SERIÖS BLOGG. OHDAAAAMN I'M SO FUCKING SAD.* not. :) hon är fan kär i oss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0