UPDATE FRÅN STOCKHOLM.

Hallå bloggen, sitter här med min nyinköpta humanoid skiva. :) Dock har jag bara den engelska för den tyska fanns inte där, uhu. Ska leta den imorgon också. Iallafall så har jag snart lärt mig automatic, spelar den om och om igen tills den fasnar. Sen bara byter jag låt till world behind my wall [alla borde lyssna på den för den är jättebra!] Har också köpt ett vitt och ett blått linne från gina, och tre armband. Också från gina. Ni får bilder när jag kommer hem :) håller på att ladda ner en skräckfilm också, de är ju halloween vecka så varför inte se en ikväll? :) vet dock inte om den kommer vara klar tills innan jag ska sova. Christinas dator är nämligen hopplös och jätteseg. En sida laddar i säkert tjugo minuter, men filmen är uppladdad 63.3 % så den är väl klar tills ikväll ganska sent. annars lämnar jag datorn på över kvällen så får den bli klar :) PUSS. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0