TÄVLING HOS EMMELIST.

Jag är med och tävlar i en bloggtävling där jag kan vinna löshår
Första gången för mig jag gör något liknande!

Det är då Emmelist som sammarbetar med hårföretaget rapunzel.
Om du vill kan du också tävla! Du behöver bara trycka här för att komma till Emmelist blogg så står det där hur du ska göra! Tävlingen avslutas den 16 oktober. Du tackar väl inte nej till att göra håret otroligt fint va?
Missa inte chansen, det gör inte jag! Du kan ju vinna ett clipset värde 990:- , 100% äkta hår förstås!
Du måste även bli medlem på Rapunzels hemsida för att vinna! =)




Kommentarer
Postat av: Emmelit

ja precis sådär gör du!! Men du måste bli medlem på rapunzels hemsida också..om du inte redan blivit det? :)

2009-10-06 @ 22:10:38
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

kanon stumpan! nu är det bara att hålla tummarna ;)

2009-10-08 @ 15:26:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0