Sourcream biarnease chips.

har ni äte såna? de är iallafall bara jag i dehär huset som känner biarnease smaken oO

men hallå igen, ska väl blogga lite.
jag sitter och äter lite chips, väntar på att mamma & pappa ska komma hem med maten. [söndagar = skräpmat]
Jag har hunnit fotografera massa onödiga bilder, som jag nu ska redigera, förminska, vända & vrida. Haha vad fult detdär lät.
Jag tänker lite på igår också, och hur adams föräldrar skulle reagera om jag vaknade i hans säng och han i bäddsoffan där uppe. HAHA, kan tänka mig dom ska väcka han och så ligger jag där. HAHA.
publicerar bilderna sen för nu äre mat :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Vi vill be om ursäkt ifall du (och jennifer) på något sätt känt er kränkta eller diskriminerade på grund av vad vi skrivit. Det var aldrig våran mening att någon skulle bli sårad. Vi såg det mest som en oseriös grej men inser nu att vi gick långt över gränsen.



Om ni vill få tag på oss så kan ni skicka ett mail.



Nathalie och Antonia (flickorutantrosor.blogg.se)

2009-10-12 @ 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0