Mommy just dry your eyes, mommy don't you cry

sean kingston - dry your eyes

HALLÅ BLOGGEN.
idag har jag ätit på tacobar igen, höhö. De va massor med gott det, vill gärna ha lite till. Också skulle vi hämta ut mina biljetter, mamma och jag, men vi behövde ha pappas kort så jag och pappa ska åka när han kommer hem. Typ nu alltså, eller något. Vem vet lixom ;D

Höhö, de va förresten något emo som sa att jag ser ut som barbie med brunkräm. Shit, kan ingen lära sig att de heter F O U N D A T I O N? Det borde dom lära sig, då kanske dom kan lära sig att dom faktist använder samma sak som människor gör ;) Och ja kalla mig gärna för barbie jävla transa, barbie är snygg iallafall till skillnad från dig ;) Trodde seriöst att du va en kille lixom men så hette du malin? (skam lixom)

Men ja, vi hörs (:


haha gammal bild alltså, ser ut som att jag är naken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0