lalalal

hallå bloggen!
sitter hos jennifer just nu och hon fixar sig, jag är jätte hungrig för jag har inte äte sen skolmaten. Jag och Jennifer måste ju självklart äta på tacobar på invigningsdagen ;) Så då tänkte jag bah 'jag äter inte så mycket för då orkar jag inte tacobar senare'. HAHA.
Iallafall, jennifer har en bild jag ska lägga upp men hon har inte lagt in de på sin dator än så den kommer senare. Eller efter jag kmr hem från kramfors.
För tillfället svettas jag och ser ut som en nerdrogad gris, höhöh =DDDDD
Men ja, vad de är på bilden är lixom lite suprisesuprise, hihih. nu blir ni nyfikna alltså ;)))
idag träffade jag nån för tredje gången, pratade med han för andra. lite fränt alltså ;)

PUSS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0