JAG HAR BILJETTER!

Alltså inte lite glad jag är! : D 4 mars 2010, H E R E  I  C O M E !  HIHIHIHI :D

Hallå bloggen, nu säger jag god morgon. Det blev lite strul när jag skulle skaffa biljetterna, dom röda platserna var slut enligt min dator efter tjugo minuter ;o Så jag sitter på fucking gul just nu, men de gör inget sålänge jag får se dom :D Och jag har inte tid att köa i flera dygn så då sitter jag hellre [även fast jag gärna skulle stå där längst fram].

Jag kommer måste tvinga mig själv sova sen, annars kommer jag inte kunna vara vaken på första skräcknatten på TV och de säger jag att jag måste vara! D: Förresten; vet jag inte om jag orkar vara med folk idag. För jag har blitt förkyld och har lite ont i halsen. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0