JAG ÄR SÖT.

okej. jag ska inte låta er lida, för jag vet att ni älskar mig. så självklart ska jag blogga lite för er.
jag tror helt ärligt att jag har problem med ryggen, den gör ständigt ont och nu klarar den nog inte mycket mer!
imorse duschade jag tex och böjde på ryggen väldigt mycket på ryggen eftersom jag bara duschade håret, den gör fortfarande ont! usch, och stolarna i skolan gör den ju inte mycket bättre..

Anyway, jag är hungrig! ...
och igår hade vi orienteringsdag på skolan, gissa vad som hände? självklart gick jag , felix & jennifer vilse i skogen ;>
haha men aja, puss :)
malin.
(pssst, ni missar väl inte tävlingen om emmelist?)


tycker jag är sjukt fin på denhär bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0