I WANNA BE RICH.

BUT NOT FAMOUS.

Hello suckers [damn vad längesen jag använde de ordet!]
Har vart och bowlat idag och det är därför jag inte bloggat någonting, sedan jobbade jag matte också [prov på fredag! -.-] Och imorgon är det engelskaprov, och vem glömde boken om inte jag? Kmr få IG på en del av provet bara för de, fan. Orkar inte med en massa omprov igen, hade omprov jämt i sjuan..
Iallafall så har jag ingenting att kolla på just nu så nu börjar jag kolla om OC igen. Längtar som fan till julafton då jag får [hoppas jag] massor med pengar så jag kan köpa heroes säsongerna! Och kanske gossipgirl säsongerna?

Anyway, jag har börjat få så ont i ryggen så jag kan inte ens böja mig ner och ta på mig skorna längre typ. Dax att uppsöka läkare eller något? ;s
men äh, jag har inget mera att blogga om så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0