When did your heart go missing?

Hallå bloggen.
Som ni förstår är jag väldigt glad. Eller ja, jätteglad. :D Och som jag ser är jag tvungen att köpa en ny tokio hotel tröja, men whatever. 150 spänn hit och dit. Och påtal om det kom jag på att jag har ju inte köpt humanioid än, haha skäms på mig. Men jag har helt klart inte pengarna till det, kan ju alltid tigga annars får jag pengar nästa månad.
YÄYÄ, rooney är iallafall mitt favoritband för tillfället. I <3 ROONEY. :D
Jag har inte heller någonting att säga, förutom att vi såg på en dokumentärfilm. Den va bra, men tråkig. Mio hette den, han va fett med gangsta. När jag kom hem somnade jag på soffan, höhö. Sjukt med huvudvärk just nu.
varför går de inte att lägga in yt klipp? ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0