Åh, gud vad du är tråkig.

Hallå bloggen!

Idag var det första dagen på temaveckan, nästa vecka är det lov! Ska nog till stockholm några dagar då, ska bli kul. Träffa emmy lixom, ett år sen och nåra månader sedan senast nu så saknar henne. :) Också ska jag shoppa förstås, haha. (: Och ja, jag ska självklart hyra massor med skräckfilmer samt se på tv400 en massa, dom har ju skräckvecka! ;)

Det var ju streetdance idag också, förstås. Fast jag hade glömt träningskläderna hemma så hade inte ens några skor så hann ju inte med någonting eftersom att jag gled runt överallt. Hahaha, nästa vecka är det ingen dans eftersom de är ju lov så vi fick en 'läxa' av ann att vi skulle lära oss allt lite bättre. Haha ska ju gå bra, kan ju ingenting :(

Men a, jag ska starta en fotoblogg eftersom jag börjat intressera mig för fotografering. Vet inte om den ska få en egen domän eller om den ska få gå under denna med ett /. Hihi, ska fixa designen nu iallafall. Är ju läxfri :)
Och, haha, dehär var förmodligen de längsta inlägg jag gjort på länge och det längsta jag kommer skriva på länge xD

PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0