Sjuk, sjuk, sjuk.

tog en bloggpaus där igen. men blogga är faktist inte kul, iallafall inte just nu. jag har världens bloggtorka, ingenting att skriva om. kvalite framför kvantite eller vafan man säger.

Hej bloggen.
Jag är sjuk, fast de tror jag ingen missade. Jag vill inte vara sjuk, fast jag vill inte gå till skolan hellre. Men hellre skola än må såhär ><
När jag vaknade imorse kändes de som om någon kört en motorsåg i halsen på mig, UHU.
Förresten har jag fått tillbaka min telefon nu, eller. Någon hopplös jävla G502 , min telefon tillverkas inte längre. KUL, jag älskade min bby..

men nu ska jag sluta blogga. Jag ska ta en paus, offeciell bloggpaus. Vet inte hur länge.
PUSS.


Kommentarer
Postat av: Sabina

varför paus? <3 :(

Puss o Kram

2009-11-16 @ 09:55:24
URL: http://sabinazander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0