Hannah montana for god sake.

Hello bloggen. Såg på Djungel George igen förut när jag kom hem, väntade ju på att hannah montana the movie skulle ladda klart. (: Somnade mitt under filmen också och vaknade vid nio, så då såg jag på hannah montana. Hihi, vad dum jag va som sa att den var dålig på bio. Den är jättera och jag grinade tillochmed till den. Borde fan skapa en kategori för filmreccentioner eller hur de stavas. Skulle det vara en bra ide? tycker det känns som att jag ser på filmer hela tiden. Haha. Ska nog skapa en filmkategori imorgon, om jag minns vill säga.

Ska till bup imorgon, naaaajs.. typ nej men äh jag får sovmorgon I think, längre alltså. ;p Ofta de redan är torsdag :o Nu ska jag skryta om att jag var faktist på hannah montana the movie premiären, så ingen kommer och säger att jag är efter nu va! 8DD


miley cyrus - the climb.


by the way upptäckte jag att jag besöker google oftare än vad jag tror.
(de rosa krysset är mammas och blåa pappas , jag besöker inte dom sidorna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0