HISS & DISS.

kör en sånhär jag med, vet inte om jag gjort de i denhär bloggen än? whatever.



-Nya skoor.
Ehehehe, behöver jag ens förklara varför? I'm kär i nya skor. Synd att jag inte har nåra nya men, jag ska köpa på tisdag I think. Ska åka till birsta med mammsen då iallafall.

-Min mamma
jag älskar min mamma och hon är min bästa vän <3

-Johnny Bravo
HAHA, Johnny är mannen i mitt liv. Varför vill inte tjejerna ha han? D:

 



-Mensvärk
uhu, tänker inte ens förklara varför

-Min blogg
Den suger, och jag är sämst på att updatera. Lalalal :)

-Folk som inte vet hur man stavar
Lika irriterande som folk som inte vet när man ska sätta ut kommatecken och punkter.


Kommentarer
Postat av: jennifer westling

jag som trodde jag va din bästa vän :((

2009-12-13 @ 19:39:36
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0