OC säsong 1 - avklarad för andra gången!

Yes. nu har jag kollat klart säsong ett på OC igen, var ju i julas som jag såg den senast så var dax nu igen.
Jag gråter alltid på sista avsnittet, det är alltid sorligt. I alla säsonger. usch, låg och grinade aslänge. Jag lovar!
Tänkte ta ett kort så ni skulle kunna få se hur mycket mitt smink smetade ut sig då, men kameran hittade jag inte och mobilen suger ju. Så då fick det vara.
Jag älskar Ryan Atwood igen förresten, kan inte säga att jag älskar Benjamin McKenzie för de är ju egentligen inte sant. Så, RYAN ATWOOD <3
Förresten så hatar jag Teheresa, diiiiie.

Snart ska jag gå och hämta säsong två nere på rummet. Damn alltså, jag minns ingenting från den säsongen förutom att Seth är jättefull och ska smyga i något avsnitt. Haha omg :)


Kommentarer
Postat av: jossan

ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! <3<3<3 :)))

2009-08-17 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0