MALIN DISSAR: Analpullaren från emocore.

jo, innan jag blev avstängd från emocore (pga att jag drev för mycket) så hade jag skrivit i en tråd om analsex att det gjorde jätteont. då skrev denna analpullare till mig i PM att hon gärna ville prata om ämnet analsex med mig. eftersom jag 'hade ju haft det'.
så då drev jag med henne väldigt, väldigt uppenbart ett bra tag innan jag tillslut inte orkade mer och loggade ut. analpullaren är fortfarande helt övertygad om att jag har gjort det, trots att jag är ju bara 14 år. hon tror också att jag har haft sex med 9 stycken och att jag töjde ut min röv med hjälp av fingrar och en analplugg. 
nu har hon tagit kontakt med mig igen, och jag skulle kunna fortsätta hela natten så underhållande det är om det inte vore för att jag faktist har ett liv och egentligen tycker att analsex är riktigt äckligt.






AVSLÖJAT!
-hon pullar uppenbarligen i röven, hon påpekar också att hon tycker det är mycket skönt.
-jag är oskuld, take it easy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0