Just a little bit closer to death

yes, nu har världens undergång påbörjat. skolan har börjat igen, och nu är det på allvar. åttan, 8:3, diiie.
samma fucking handledare också. dessutom äre några skitsjuor och några andra nya. tycker synd om en, skulle bli riktigt ledsen om jag hade lika stort fult fejs och var lika tjock som hon. HAHA, nej som om?!

iallafall bloggar jag från toan, och ja de är ganska snuskigt kanske ni tycker men jag sitter inte och bajsar eller fiser eller kissar elr whatever, vill bara sitta lite privat.
förresten har min mamma hittat min blogg, puss på dig mammsen - jag älskar dig :* 

aja, förresten var det ändå ganska roligt idag. vi sprang runt och hade kul, fast vi får ett förjävligt skema. USCH.

Kommentarer
Postat av: jennifer westling

men SCHEMA malin!

2009-08-24 @ 16:28:21
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0