50 saker om Malin Pettersson.

1. jag föddes blond, men blev brunhårig i sexan typ.
2. jag siktar på platinablont hår!
3. jag har en laptop
4. jag ska boka tid hos ungdomsmottagningen så jag kan få hjälp.
5. jag är inte gravid ^
6. jennifer westling är min bästa vän,
7. jag hatar egentligen att trösta folk och prata med dom om deras problem
8. för jag föredrar att prata om mig själv ^
9. men ändå erbjuder jag mig alltid om att jag finns att prata med ^
10. för alla som inte vet har jag en lila höraparat
11. petter är bäst
12. men amir är min idol
13. jag kommenterar alltid folk på stan, typ 'åh sexbomb'
14. jag skrattar åt jennifers punkt 14 :)
15. jag litar nästan bara på jennifer & adam. och monica, men det är ju inte riktigt samma sak
16. jag säger samma som jennfier här också förresten.
17. jag lyssnar gärna på gammal musik
18. jag har aldrig haft en kille
19. de tär verkligen på mig ^
20. jag röker inte längre
21. ¨på måndag börjar jag skolan, -plz kill me :o
22. jag älskar redbull
23. jag är skiträdd för att han ska få en tjej
24. eller egentligen bara för att någon annan ska börja gilla han, för de känns som om alla har större chans på han än jag.
25. justnu bloggar jag på farmors dator
26. jag känner ofta att jag inte duger till
27. jag kommer dö på måndag
28. måndag är också dagen jag ska boka tid på
29. jag vill inte att folk ska fråga mig om vad det är, så snälla gör inte det ^
30. jag har ig i allt utom tyska och fysik (Y)
31. jag börjar få slut på idéer nu
32. så nu kanske mina kommer bli lite som jennifers
33. jag väger för mkt
34. jag är dum i huvet :=
35. jag har aldrig strulat pårikitgit
36. jag HATAR folk som tror strula är knulla :o
37. jag kan inte skriva på stationära tangentbord
38. jag har varit nära dödsfall några gånger i mitt liv
39. jag är väldigt dryg
40. och de är inte så många som tycker om mig pga de ;p
41. jag har inte nått fel, vad ni än vill tro! :o
42. jag dricker bara ganska mycket redbull, sprayar bort mina hjärnceller & äter inte fisk :)
43. jag träffar gärna nytt folk
44. jag kan va riktigt blyg ibland
45. men de är mest då adam är emd
46. jag ska äta upp min chockladkaka nångång.
47. jag vill ha lite mer cola ._.
48. jag lyssnar på tokiohotel ibland, om jag int ehar bättre för mig
49. jag får hets
50. nu är jag trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0